چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

شنبه 5 بهمن 1392
ن : lafee

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

 
همانطور که همه ما می دانیم، سطح کراتینینارزیاب عملکرد کلیه است. اگر کلیه ها آسیب دیده است، سطح کراتینین بالا خواهد شد . برخی از بیماران خواسته است که چه سطح کراتینین نشان می دهد نارسایی کلیه ؟ حالا اجازه دهید در مورد این سوال بحث با هم.

چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه

کراتینین محصول سوخت و ساز عضلات است و باید آن را توسط کلیه ها فیلتر شده و تخلیه شده از طریق ادرار است. با توجه به توانایی جبرانی کلیه ها، سطح کراتینین نمی خواهد بالا برود مگر اینکه نیمی از عملکرد کلیه از دست داده است .

در درمانگاه، در زمانی که GFR کاهش می یابد به 15 ٪ یا کمتر ، دکتر به شما خواهد گفت که بیماری شما را به نارسایی کلیه توسعه یافته است. در نارسایی کلیه ، کراتینین باید بالا باشد ، اما سطح کراتینین بالا نیست نشان می دهد نارسایی کلیه . سطح کراتینین شما ممکن است فراتر از سطح طبیعی هنگامی که شما در مرحله 3 یا 4 بیماری مزمن کلیه می باشد. بنابراین هیچ سطح کراتینین استاندارد است که نشان می دهد نارسایی کلیه وجود دارد.

چگونه می توانم به شما بگویم که شما در نارسایی کلیه هستند ؟

بسیاری از عوامل باید در نظر آورد تا بگوید که آیا شما در نارسایی کلیه هستند یا نه. آزمون های فیزیکی معمول گرفته خواهد شد به بررسی شاخص های بدن خود را . GFRارزیاب مهم از چه مرحله ای از بیماری کلیه بیماران . اگر GFR قطره به 15 ٪ یا کمتر ، شما باید احتمال بیشتری برای ابتلا به نارسایی کلیه است .

هنگامی که شما در نارسایی کلیه می باشد و همراه با علائم جدی است، شما ممکن است خواسته شود به انجام دیالیز، کمک خواهد کرد که کلیه ها خارج کردن مواد زائد و آب و الکترولیت . اما دیالیز قادر به بهبود عملکرد کلیه است. اگر می خواهید بهبود قابل توجهی ، شما می توانید طب چینی ، که با هدف بهبود عملکرد کلیه را امتحان کنید. هر گونه منافع ؟ تماس با من زیر ترک یک پیام !

سطح کراتینین هیچ رابطه مستقیم با نارسایی کلیه . بنابراین اگر سطح کراتینین خود را بیش از حد بالا است ، شما باید یک آزمایش کلی را . اگر شما در نارسایی کلیه هستند، شما باید درمان در اسرع وقت را !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه سطح کراتینین نشان نارسایی کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.